Reklamacje

REKLAMACJA

(niezgodność towaru z umową)

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe,lavenderstore.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Lavender05-126 Stanisławów Pierwszy ul. Słoneczna 31A wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji oraz z dowodem zakupu.

Lavenderstore.pl ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

Formularz reklamacji możesz pobrać stąd: